x


7 wskazówek. Nie zapomnij o tym przy wymianie opon #MOTODORADCA

Informacje

Odtworzenia: 79635
Czas trwania: 7m 32s
Opinia na temat naprawy: 1843
Ilość reakcji: 220
Opis: Zobacz jakie opony zimowe wybierają Polacy : http://na.allegro.pl/najpopularniejsze_opony_zimowe Również zapraszam na : http://na.allegro.pl/felgialuminiowe http://na.allegro.pl/felgistalowe http://na.allegro.pl/sruby_do_felg http://na. ...


Komentarze

7 wskazówek. Nie zapomnij o tym przy wymianie opon #MOTODORADCA

- Alpy generalnie są ośnieżone - wyższe partie również w lato 😎
- ogólnie ogólniki ale przynajmniej bez błędów...
- Masz jakis filmik o zasadach jakie opony do quattro czego niemozna a co mozna
- Nie wbijaj nikomu takich bzdur! !!!! LEPSZE OPONY NA TYŁ 👎👎👎POMYŚL sprawdź sam
Lepsze opony na przód
1 hamowanie większy nacisk
2 podjazd pod górę.(napęd przod)
Itp.poza tym Dostosuj prędkość do istniejących warunków to tył nie będzie latał
I ostatnie miej 4 dobre opony, nie zakładaj używanych opon starszych niż. .+-3,4. Lata
- Ciekawe informacje o sposobie przechowywania. Jak widac w kazdym materiale czlowiek znajdzie cos o czym mial bledne wyobrazenie ;)
- Witam mam opony o rozmiarze 225/45 R17 91Y , oraz 2 opony ten sam rozmiar ale z indeksem 94 Y . Moje pytanie na którą oś założyć te twardsze z większym indeksem nośności ? auto typu hatchback 1360kg .
- Na blogu napisałem jakiś czas temu prosty poradnik doboru opon letnich, może się przyda jako uzupełnienie video Waldka. http://wulkanista.pl/poradnik-doboru-opon-letnich/
- Felix idealnie wytłumaczył dlaczego lepsze opony tylko na przód.
- witam , obecnie wymieniłem komplet zimowych kół i zakupiłem letnie opony , zostawić je "luźno" do wiosny czy założyć na felgi teraz i niech leżakują do wiosny na felgach , pozdrawiam.
- Dobry materiał, krótko i na temat! Plus również za fajny dobór garderoby!
- Na tej stronie też widziałem bigsizesklep.pl - sklep Duży Pan jak uważacie, ja sądze że jest ok.
- Haha a ten dalej swoje. Lepsze opony na tył , bo łatwiej opanować podsterowność - hahaha widzę ,że myślenie boli , a doświadczenie za kółkiem jak u przedszkolaka :)
- jak mam normalne opony na aucie i chciałbym założyć na zimę run flat opony, to czy mogę ? Coś stoi na przeszkodzie ?
- Ja odchodze od sezonowych. wielosezon dobrej marki zupełnie wystarcza.
- 2:07 śnieżynka wcale nie oznacza opony zimowej. Sama śnieżynka mówi że opona ma bieżnik zimowy a już śnieżynka w górach to znak opony zimowej. A co do tego na którą oś lepsza opona to ja spotykałem się z opinią że lepsze na przód. Jak stracimy przyczepność tyłu to zawsze mamy się jak wybronić przysłowiowo polecieć bokiem. Jak stracimy przyczepność przodu to już po ptakach. Z drogi wyrzuca nas przodem bez możliwości korekcji poślizgu.
- M+S (mud + snow) nie oznacza opony typowo zimowej, duża część letnich opon dla samochodów typu SUV i chyba każda dla samochodów terenowych ma to oznaczenie. Jest to informacja że opona jest nie tylko oponą szosową ale również w "teren". Tylko i wyłącznie opona ze "śnieżynką" oznacza typową oponę zimową która została przetestowana w surowych warunkach zimowych.
- Będę miał bekę jak przyjdzie faktycznie zima stulecia i wszyscy co chcieli przyoszczędzić na tych Crossclimatach będą mieli problem :P
- Ja już opony zmieniłem na zimowe i mam alufelgi i wyobraź sobie że wulkanizator nie miał specjalnej nasadki do moich śrub oraz zrób Pan filmik o oponach bierznikowanych
- Z tymi oponami przód tył nie do konca sie zgodze Waldku. Bo przy przednio napędowych uciekajacy tył samochodu możemy skorygować a gdy tracimy sterowność z przodu lepsze opony z tyłu nie pomogą w nagłej sytuacji.
- Ale masz wypasiony garaż. Prawie jak Michu😄
A nie kręcisz w nim wcale filmów.
Łapa w górę za skromność.👍
- 4:58 Łatwiej opanować podsterowność? Nigdy w życiu. Podsterowność = nie da się zrobić praktycznie nic, jedyne co to na moment odpuścić gaz, modlić się o złapanie trakcji (czy zdążymy przed uderzeniem w krawężnik lub wjechaniem w rów?), gaz i ucieczka. A podczas nadsterowności fakt, jest większe zaskoczenie i trzeba działać dużo sprawniej, ale generalnie jest większa kontrola nad autem.