x


Fachowa wymiana opon. Standardowa 16-tka oraz niski profil, TPMS. Odwiedzamy A&S Serwis w Łodzi

Informacje

Odtworzenia: 33816
Czas trwania: 13m 28s
Opinia na temat naprawy: 154
Ilość reakcji: 34
Opis: W ramach cyklu "Świat Serwisów Oponiarskich" PSO oraz portal "Świat Opon" odwiedzają cieszący się bardzo dobrą opinią wśród klientów łódzki A&S Serwis. Właściciele serwisu prezentują procedury fachowej wymiany opon - to waż ...


Komentarze

Fachowa wymiana opon. Standardowa 16-tka oraz niski profil, TPMS. Odwiedzamy A&S Serwis w Łodzi

- w 12:52 opona się teleportowała do końca xD
- Moim zdaniem przy wymianie opony powinno się wymienić wentylujące na nową a wywarzenie opony teraz jest już niepotrzebne jest nowa technologia wsypuję się proszek do opony który sam stwarza koło .
- Hej profesjonaliści, mam takie pytanie:
Stożek od wyważarki zakłada się od strony zewnętrznej felgi? Hmmm....nie sądzę.
- Porażka. Stare odważniki i kleju nawet nie skrobiecie. 13:19 chyba szerokim łukiem !
- No wyglada to bardzo profesjonalnie. Tak powinno się przeprowadzać wymianę i wydarzenie opon. Często w sezonie z pośpiechu nie dba się o felgę klienta czy dobre wyważenie. Wierzę, że w A&S jest inaczej :)
- Do profesjonalisty jeszcze wam troszkę brakuję. Taki mały detal i bym do was już nie wrócił. Wymagam czyszczenia kleju po starych odwazniku taka gumową nakładka na wkrętarkę 2 min więcej!!! I felga wygląda a nie jakiś klej odstaje
- gdzie takie fajne rekawiczki kupiles?
- A jaki jest patent jak ktoś ma miękką monterkę i stopkę opona ściąga tak mocno że opiera się ona o felgę i potrafi porysować? Już miałem kilka takich przypadków przy oponach z profilem poniżej 40.
- Jakiej firmy macie wyważarke i montażownice?
- To ma być film instruktażowy, a naliczyłem trochę błędów, których profesjonalista nie powinien popełnić. Nie było czyszczenia rantów felgi choć w tym przypadku były czyste. Złe ustawienie felgi względem stopki przy zdejmowaniu. Stawianie opony na felge. Nie było czyszczenia piasty felgi pod wyważanie. Nie był klej zdarty krążkiem gumowym i na koniec przy wyważaniu felg alu stożek od środka i talerz na zewnątrz. Mało tego, niech tak czujnik posmaruje pastą zobaczymy o ile skróci jego żywot . No i na deser tolerancja wyważenia 10g🤣
- Tu też można doczytać odpady-gruz.pl , widziałem, też się zgadzam,
- Nie powinno się stawiać opony na felgę i jeszcze mało tego nią kręcić, trzeba szanować klienta własność
- Fajnie że robicie film instruktażowy, ale ja tam widzę kilka niedociągnięć, przy ustawieniu koła jak na filmie można wbić łyżkę w czujnik, wg mnie zawór powinien być przesunięty kilka cm w prawo od stopki montażownicy.
- Dobry film z codziennej pracy, a nie pokazówka na nowiutkich kołach. Cieszy mnie, ze w moim warsztacie wyglada to praktycznie tak samo jak u Was. Jedynie co inaczej robimy to ciężarki odklejamy plastikowym narzędziem na początku przed montazownicą. Uchwyty montazownicy pokryliśmy warstwa uszczelniająca do karoserii dzięki czemu można chwytać felgi od wewnątrz bez rysowania.
- jestem bardzo ciekawy czy jak ma sezon też taki robi jak na filnie się pochwalić czego nie potrafi bądźmy realistami przecież widać że robi tak na pokaz a rzeczywistośc wygląda zupełnie inaczej. Ciekawy jestem gdyby mu kazano zrobić test drogowy na maszynie hunter przy użyciu WorldKid też by tak wywijał wszystkim
- Opona letnia i tolerancja 10gr, brawo, W moim serwisje mam codziennie takie poprawki a zwłaszcza robimy optymalizacje,Disjaj 30% opon ma za duże bicie promieniowe.Kup windy bo będziesz za kilka lat żałował.
- 2:17 uszkodzenie lakieru. Ja podkładam np. czyściwo. 3:00 możliwość uszkodzenia szerokiego czujnika. 5- 10 cm. felga w lewo, a nakładka PLASTIKOWA w prawo. 4:19 jeśli nie ma outside jest inside. Zakładałem opony z DOT inside. Zawsze przy nowych oponach wymieniam zwykłe zawory na nowe. 11:45 ustawione już lepiej. 13:00 brzmi to jak naciąganie klienta. Ja mówię, że klocki się kończą, pęknięta sprężyna, cieknie amor itd.
- Ja tej nakładki na felgę nie używam - maszynę mam sztywną i nie ściąga stopki do felgi, ponadto w stopce mam plasticzki zabezpieczające. Jeszcze nigdy felgi nie przyrysowaliśmy. Na filmiku markowy sprzęt Corghi ale już chyba trochę zmęczony dlatego bezpieczniej z tą nakładką
- Pokażcie demontaż i montaż niskoprofilowych typu "rsc" -" runflat" 🤣
- Usługa fajnie wykonana choć mi osobiście zabrakło jednego dość istotnego elementu.. A mianowicie usunięcie z felgi kleju po ciezarkach.. Zostawiając klej po kilku wymianach po prostu brakuje miejsca na przyklejanie ciezarka.. U nas w warsztacie ciężarki i klej usuwamy przed myciem kola wtedy mamy fajna czysta felge do wywazania.. I druga wskazówka to przed napompowaniem kola wytrzyjcie krawędź felgi z pasty montazowej, mały szczegół a felgi zostaje czysta co przekłada się na fajny estetyczny efekt końcowy.. A tak to naprawde super i profesjonalnie. Pozdrawiam