x


JAK WYMIENIĆ OPONE MONTAŻOWNICA DO WYMIANY OPON MASZYNA DO KÓŁ

Informacje

Odtworzenia: 14204
Czas trwania: 5m 29s
Opinia na temat naprawy: 111
Ilość reakcji: 15
Opis: Film przedstawia podstawową procedurę wymiany opon ...


Komentarze

JAK WYMIENIĆ OPONE MONTAŻOWNICA DO WYMIANY OPON MASZYNA DO KÓŁ

- Mógłbyś pokazać czy przy montażu górnej stopki przekładasz oponę nad wyżłobieniem płetwy montażownicy czy pod ?
- Pokazujesz film instruktażowy na którym aż roi się od błędów.. Jak już chcesz uczyć innych, to sam powinieneś to robić bezbłędnie
- Wszystko spoko, natomiast zwrócił bym uwagę na to, aby zawór (niezależnie czy zwykły czy z czujnikiem) zawsze przy demontażu był na godzinie 12. Zdarza się w skrajnych przypadkach, że stopka opony może uszkodzić się, kiedy zawadzi o zawór ciśnieniowy pod koniec demontażu drugiego ranu opony.
- Fajna maszyna tylko szkoda ze z Chin cholernie mułowata i w dodatku strasznie toporna
A co najlepsze te maszyny
Występują w różnych nazwach
"Markach" różnią się kolorem i ceną :)
- Dobrze i na temat.
- Bardzo dużo się nauczyłem. Jutro mam pierwszy dzień w pracy jako wulkanizator. Pozdrawiam serdecznie.
- Nie wiem jak można pracować bez rękawiczek. Łyżkę najpierw wkłada sie czescia zakrzywiona tzw pazurem, a dopiero od dołu jak w filmie. Nie wolno zrobić pełnego obrotu jak jest czujnik bo dużo jest takich, że stopka się go urwie. Na koniec sprawdzamy zaworek oraz oponę smarujemy pastą montażowa czego w filmiku brak...
- Cieszymy się, że pracuje Pan na naszej maszynie. Liczymy, że spełnia ona Pan oczekiwania! Pozdrawiamy, TIP-TOPOL.
- Witam, radzę się zastanowić jak felgi się "chwyta na maszynie" bo 2razy od wewnątrz to jeszcze nie widziałam. Pozdrawiam
- Przydatny film. :)
Dzięki :)
Tak się składa, że mnie szkolono, żeby przy zakładaniu opony wentyl był ,,na godzinie piętnastej"...
Jakoś (na moją logikę) mi to nie pasowało. Ale co ja tam mogę wiedzieć...
W końcu dopiero przyuczam się.
Tutaj znalazłem potwierdzenie moich przypuszczeń.
Dzięki wielkie :)
Pzdr.
- Tu sobie zobacz wypadki.eu, zawsze nowa wiedza.
- A radzilbym zdjac obraczke z palca chwila nie uwagi I moze byc po palcu
- nie zostawia się takiej przerwy miedzy głowicą montażową a felgą , po zablokowaniu głowica sama odchyla się do tylu i w górę żeby była lekka przerwa , jak trafisz na felgę z głębokim rantem (nie mowie tu o odwrotnych parapetach) np bmw , to przy niskim profilu/runflacie będziesz naciągał strasznie oponę mogąc ja uszkodzić na stopce. a przy montażu jak będziesz miał za wysoko głowice to stopka opony wjedzie ci pod spod. pozdrawiam